AlpBY Merhaba hanımlar ; Benım 1 aylık oğlum var 1 ayda aldıgı kilo 400 gram sadece cok az değil mi anne sütü alıyor zaten her bez değiştirmemde kaka yapmış oluyor bununla ılgılı olabılır mı emzirirken diğer ğöğsüm den de süt gelıyor aç oldugunu dusunmuyorum acıkcası çiş sayısı vs normal başına gelen oldu mu ne yapmalıyım salı doktora gidicem ama fikirlerinizi almak istedim annelik işte.. Teşekkür ederim şimdiden
bireylul AlpBY bir ayda 500-600 gr alması beklenir bebeğin.Protein ağırlıklı beslenin çiğ kuruyemiş özellikle tüketin sütünüzün kalitesi artar 🌸
AlpBY bireylul cok moralım bozuldu vallahi ınsallah mama başlatmaz doktor cevabınız ıcın tesekkur ederım 😔😊
Puffymom AlpBY protein ağırlıklı beslenmeye çalışın , bir de bana kilo alımına destek olur diye deca tabs ın a,d,e vitaminini vermişti. Mamada vermişti doktorum ama oğlum kabul etmedi ben de zorlamadım. İyi ki de vermemişim 2. Ay daha düzene girdi kilo alımı
Fatma8997 benim bebeğimde 1. ayda sadece 260 grm aldı ama dogum kilosuna 24. günde ulaştı cok cok geriden basladık saglık ocagı hemşiresi haftalık kilo takibi başlattı çünkü sütüm gerçekten var aynı dediğiniz gibi çişli kakalı bezi bol suanda 45 günlük haftada 150 200 grm alıyor benimde sütüm bebeğime fazla kilo aldırmıyor hatta cevrem hep senin sütün yaglı değil az o yüzden bu cocuk kilo almıyor diyorlar yoksa bu kadar emmeye bebeğin topaç gibi olurdu diyorlar ama hiçbirini dinlemiyorum çünkü derdime çare değil benimde sütümün kalitesini arttıracak besinler bulmam gerek deneyip tecrübe alanlar lütfen yazar mısınız