Meleginannesi02 Tek koyun lütfen iki isim çok zor oluyo teki söyleniyo diğer isim sadece kimlikte ve özel alanlarda kullanılıyo tek koymak mantıklı ben pişmanım çok birde herkes kafasına göre istediğini kullanıyo 😉
Muberray Yaa esim kuranda gecen bir. Isim istiyor tuğra yi ben çok istiyorum bilmiom yani Ramazan tuğra olsun dio ramazan babasının ismi ve çok fazla ramazan var sülalede