Bulut60 İyi akşamlar, bebeğim erken doğduğu için ilk 2 ay emmedi, 1 ay Küvez süresinde de biberona alıştı, bugün göğsümü verdiğim de emmeye başladı ama sütüm yok. Sağdığımda da bir damla anca geldi. Sizce emerse sütüm tekrar gelir mi 😏
Deletedmom115 Bulut60 Elbette gelir emzirmeye devam edin yada sağmaya devam edin. Süt arttırıcı şeyler yiyin için inşallah gelir
Purple Bulut60 bnim bebegmde dogumdan snra 1 hfta kuvezde kaldi bn szaryen digum yaptim ilk gun emzrdim ama diger 3 gun yanina gidemedim biberona alismisti bnimde emmedgi icn sutum azaldi 1 gece sabaha kadar ugrastm bni emmek istemiyordu e haliyle sutte agzina cok az geliyordu bi biberon bi meme derkn o gece ikimzde uyumadk ve beni emmeye basladi emdikce cogaliyo sut iyi dinlen uyu bol su ic sut artiyo o emdikce
MayneymisAltintop Bir damla dahi sütünüz geliyorsa arttırabilirsiniz🙏🏻 Bol bol su için dereotu, tahin helvası, irmik helvası yiyin hatta süt arttırıcı çaylardan için inşallah inşallah artar sütünüz 🙏🏻