Rabialyaa ben yarım saatte bir emzirmedim ama sık emzirmekten yine de kolik oldu oğlum, olacağı varsa oluyor çok zor bir süreçti yaşayan bilir… hiç kendine kızma çünkü o an çaresizlikten insan faydası olsun diye her şeyi deniyor.. sarılık bizde 40 çıkana kadar kaldı üstüne bide birinci haftadaydık kolik sancısı başladı kabus gibiydi düşününce bende hiç keyfini süremedim tek avuntum oğlum kolik sancısı gelince uyuyamıyodu göğsümde yatırıyordum sakinleşsin diye hatta kıpırdamadan o uyanana kadar duruyordum bir tek o anlarda sakinde duruyordu..