Mmkk Bebeğim müdahaleyle kakasını yapıyor son bi kaç seferdir dün biraz uyardım poposunu yaptı bugün ise ince uzun sert şekilde bir parça çok yeşil kaka yapmış ardından sıvı yeşil yaptı biraz ilk kez ama çok az yaptı tedirgin oldum sizde var mı böyle bi durum
Bir_prens_annesi Mmkk Genellikle usutunce yesil oluyor oyle birde sen cok yesillik tukettiysen anne sutuden ona gectigi icin olabilir
Mehtapdemir3510 Mmkk sağlıklı beslenen bebek kakasi rengi merak etmeyin benim kızımda 2-3 gün yapmayinca ilk katı gibi sonra sıvı yapıyor fene içiniz rahat etmesi için tabiki doktorunuza sorun ben bezini atmıştım doktora sorun yok dedi bana alerjide genelde kan sümüksü olunca oluyormuş tabi tahlil sonucuna gore
Yazannesi1 Mmkk süt alerjisinde olabiliyormuş dediğiniz gibi yeşil kaka bence bi doktora götürün tabi sadece süt değil belki başka bi şeye alerjisi vardır. Geçmiş olsun 💐
Mmkk Bir_prens_annesi hiç yeşillik yemedim zaten gazlı kolik yediklerime dikkat ediyorum ilk kez oldu
Mmkk Aslancikli geçen hafta aylık kontrolüne götürdük süt alerjisi olabilir demişti kolik gazlı bebek ama bu yeşil kaka ilk kez oldu sümük gibi aktı biraz sonra
Mmkk Mehtapdemir3510 geçen hafta aylık kontrolüne götürmüştük süt alerjisi olabilir demişti süt süt ürünleri tüketmiyorum zaten gazlı kolik bebek ilk kez böyle olunca korktum
Mehtapdemir3510 Mmkk gaz 4-5 ayda rayına giriyor sizi çok iyi anlıyorum kızımda öyleydi şükür geçiyor 4,5aylik olduk bildiğim kadarıyla süt alerjisinde deri isilik tarzı en son kakada kan diye biliyorum ama gene söylüyorum doktor tahlil her çocuk farklı sonucta