beratcan3446 çok haklısın canım ölen bebekler oldu Allah korusun sole bişey bugün doktoruma gittim sordum kendiside onayladı cilde değmesin dedi yakaya ve yastığa 1 damla surersen hiç bir sorun olmaz dedi sukurki dün gecede bebeğim acayip rahat güzel uyudu ben şahsen tecrubeye dayalı dunde gördüm tavsiye ederim çok rahat ettik