Günlük bir kremlenme rutinimiz var benim kızımın cildi biraz hassas ve biraz tombul olduğu İçin kat yerleri pişik olmasın diye her gün kremliyorum . Babe ve mustela ( dönüşümlü kullanıyorum elim hangisine giderse )nemlendiricilerle bütün vücudunu coresatinle yüzünü sudocremle de poposunu kremliyorum😀 burnu tıkalıysa otribebe ve serum fizyolojikle açıyorum. Kaka yapmışsa poposunu mutlaka yıkıyorum silinince temiz gelmiyor .