Mahmud-Muhammed06 Bebeğim 3 ay 7 günlük yaklaşık 1 haftadır otururken emmek istemiyo ayağa karkarsam eee eee diye diye geze geze emzirebiliyorum acaba neden olabilir? Yoksa emmeyi mi bırakacak bilgilerinize ihtiyacım var ne yapabilirim?
Elisamsm Mahmud-Muhammed06 bende aynı şeyi yaşıyorum süreli kendini geri çekiyor sonra tekrar emiyor basını geri itip etrafı izliyor sürekli 4 aylık olduk
anayimbenn Mahmud-Muhammed06 aynısını yaşıyorum ortalama 1aydır gündüzleri böyleyiz bizde şuan 3 ay 4 günlük olduk hala devam emiyor ama ayakta pış pışla
Jdjdjdsj Mahmud-Muhammed06 benim bebeğim de 2. Ayda başladı ve 4. Ayda bitti şükürler olsun arada bir yapıyor yine ama olsun bu kadar da sende sabret güzel annesi geçicek inşallah bu günler
Zlm Mahmud-Muhammed06 büyük ihtimal birakicaktir benimkide öyle yapardı en sonunda bıraktı inşallah bırakmaz sağmak zor oluyo ☺️
Zinyet Elisamsm benim oglumda 7 si 4 aylik olucag 2 haftadif boyle artik pis pislada yemiyor ac kaliyor.acaba duzelicek mi?
Zahire38 Mahmud-Muhammed06 bugun tam 4 aylik olduk gecti bizde ama simdide surekli aglama kucak isteme geldi pes etme sakın emzirmekte
Mahmud-Muhammed06 Zahire38 sütüm çok şükür var doyuyoda bırakmak hiç istemiyorum inşallah tez zamanda geçer
Mahmud-Muhammed06 Zahire38 aynen canım çok teşekkür ederim. Uyku düzenimizde de değişiklik var sizde de olmuşmuydu
Mahmud-Muhammed06 anayimbenn evet gündüzleri böyleyiz bizde uyuma sürelerimizde kısaldı normalde her uyandığında hemen emzirirdim o reddedene kadar şuan ben zorluyorum anca öyle. Gece uyku arasında sıkıntı yaşamıyorum ama gündüz baya zorluyo bide sünnet ettirdim cuma günü rahatta kavrayamıyorum kucagımda 😥
Kedidirokedi Bendede şöyle bi durum var ilk sol göğsümü verirsem asla almıyor ama sağ tarafa saldırıyor sağdan biraz emip sola geçiriyorum neden öyle yapıyor bilemedim yaşayan var mı bu durumu
Mahmud-Muhammed06 Kedidirokedi vallahi benım oğlanda öyle solu hiç tutmak istemiyo sağı tutuyo ama soluda hoplaya zıplaya emziriyorum mecburen