Merhaba kızım 7,5 aylık şimdiye kadar sadece anne sütü aldı ek gıdayada başladık ama benim sütüm iyice azaldı ve sadece sol tarafı emiyo sağ göğsümde süt yok gibi bende mamaya alıştırmak istiyorum dün akşam az ölçüde denedim ama içmedi nasıl alıştırmam gerekiyo acaba 🤔🤔