Merhaba. Kızım sadece anne sütü ile besleniyor. 2. Ayında kalası mukuslu olmaya başladı. Kaka tahlili yaptık guda alerjisi olduğunu öğrendik. Ancak henüz hangi gıda olduğu tespit edinlemiyormuş küçük olduğu için. Şu an 3 aylık. Ben kademeli olarak süt ve süt ürünlerini, dana etini, yumurtayı ve kabuklu kuruyemisi kestim. 3 haftadır bunları tüketmiyorum ama kakada düzelme olmadi. Bu şekilde tecrübe yaşayan var mi acaba?