Kızlar 7 aylık kızım var. 2-3 gündür balgamlı öksürüyor ve burnu tıkalı.Hastaneye götürdük.Salgın olduğunu, burnunu çekince düzeleceği söylendi.Fakat kızım şuan rahat nefes alamadığı için çok zorlanıyor.Hic uyumuyor.Öksüreğe iyi gelecek evde yapabileceğim önerilerinize ihtiyacım var.Şimdiden yardımcı olabilecek annelere teşekkür ederim