Neden hemen mamaya başvurdun. Bekle bakalim 1 ay daha emzir. O zaman gözlemlemiş olursun. Benim kizimda 3090 dogdu 2950 hastahaneden ciktik. 18. Gununde 3900 du. Aylıkken bakacagiz artik normalmi hersey. Biraz sabir gerekiyor canim. Endiselenme. Saglikla buyusunler 😌 ayrica zayifta degil alir elbet 300 500 takilma kilosuna bence.