Canım anneler hepinize hayırlı akşamlar..1 Ay sonra oğlum yaşına girecek inşAllah..Eşimin oyun parkında güzel bir organizasyon yapayım diye bi fikrim vardı..Ama son zamanlarda kafam çok karıştı..Benim ailem bana biraz uzakta oturuyor..Hem çok kalabalık olmaz hemde korona çok arttı insanları bir araya toplayıp haklarına girmekten korkuyorum..Hem oğlumun aklı ermiyor Hem anı kalsın istiyorum..Bir yanımda ayıracağın bütçeyi oğluna dua edilsin diye ihtiyaç sahibi birine ver yardımcı ol ne bileyim sma hastası bir çocuk olabilir diyor..Kafam surekli bu iki seçenek arasında gidip gelmekle meşgul..Lütfen bana bi akıl verirmisiniz?🤗🌸