Black8 1800 - 2500 fiyat aralığında önerebileceğiniz marka ve modeller hangileri? Çok acil telefon almam gerekiyor ancak yakınlarda hiç araştırma yapmadım şuan tutulan modeller hangileri hiç bilmiyorum.Özellikle kamerasının iyi olması en önemli kriterim. Şimdiden herkese teşekkür ederim.
hunilimomm Black8 iPhone kullanıyorum bende geçen baktım 7 ler 3000 kusurdu iPhone kullanırım derseniz ben öneririm suan 6 s kullanıyorum 😂
deletedmom1106 Black8 im kan varsa biraz daha çıkaraak iphone modellerine baka bilirsiniz ben ikinci el aldım 8 plus gayet memnunum önceki 7 plus dı kardeşim istedi ona vermiştim
MayneymisAltintop Huawei p40 lite almıştı eşim fiyatını tam bilmiyorum ama tercih edilebilir. Ben memnunum. Çözünürlük, büyüklük, görüntü falan çok güzel
Black8 MayneymisAltintop şuan elimdeki Huaweı P20 lite ama 3 yılda bozuldu malesef. O yüzden birdaha Huaweı telefonların bu P20-30-40 serisini alır mıyım bilmiyorum. Teşekkürler yorumunuz için.
Zeyna_ Black8 samsung shopdan 2.500 almıştık 8 ay önce şimdi orada bile 3200 olmuş. Ben düşmüştür dedim ama çıkmış. Samsung alacaksanz kendi sitesi daha uygun ama onu söyleyebilirim.
Hipatya Black8 benim 3. Liraydı oppo A72 kullanıyorum 128 GB hafızası var daha düşük hafıza alabilirsiniz veya bir alt modelini A52 idi galiba arada pek fark yok demişti telefoncu
ikibabybirmom Black8 Oppo reno 4 lite kesin tavsiyemdir şuan ben kullanıyorum kamerası çok iyi işlemciside iyi fiyat olarak iki bini geçer ama oppo a52de güzel bir telefon arkadaşımda var
Hidra Black8 ne olmasın önerisi yapabilirim iki redmi kullandım memnun değilim. Güncellemesi gömülü uygulamadaki reklamı bitmez guncelleyince cihaz çok yavaşlıyor bataryası yeni olmasına rağmen. Aşırı donma var.