Mama aldığında biraz daha fazla su verilebilir ama emzirirken de su verilmeli bence. Yani ben hep verdim doğduğundan beri. Çok şükür hiç bir zararını görmedik. Su hayattır sonuçta :) Hem pamukçuğu önlemiş olur ağzını temizler. 1-2 çay kaşığından hiç birşey olmaz.