Kızlar Oğlum 18 günlük aslında gazını çıkarıyor masajlar yapıyoruz ayaklarına karnına ama ilk o geldiği an canı yanar derecesine kıpkırmızı kalıyor ağlıyor masajla 10-15 dk da gazını çıkarıyoruz. Hepsini çıkarıyoruz mu bilmiyorum bazen yine ağlıyor çıksa bile. Sizce bu normalmi gaz damlası alsak daha mı rahat oluyor ağlamadan rahatça mi çıkarıyorlar o zaman