Merhaba anneler geçen gün sizden bebek bezi öneri almıştım Molfix aldım şimdilik deneyeceğim sağolun güzel cevaplariniz için bu seferde baston Bebek Arabası arıyorum ebebektekine baktım 400 TL olana güzel konforlu duruyor Trendyol da Tommy baby tois baby bide diamond babynin baston Bebek Arabaları var güzel duruyor güzel yorumlarda var en son fiyatım 700 TL’ye kadar bakıyorum kullandiginiz memnun kaldığınız varsa yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler anneler Allah bebeklerinize sağlık sıhhat versin inşallah 🥰😘💙