Normalde ağlamaz bile bugün sabah 7 den beri ağlamaklı bağırıyor. Kucağa alsak oynatsak napsak susturamıyoruz. Uykudan taviz vermedi uyudu ama uyanınca yine aynı şekilde. Bir yeri mi ağrıyor acaba carpol vericez galiba. Damağı da sertleşiyor diş çıkartıyor da olabilir ay bizde anlamıyoruz yarın doktora götürücez doğduğundan beri hiç bu kadar huysuz olmamıştı bilgisi olan var mı