İlk hamileligim ve zorunlu sezeryan oldum bugun 19 gunluguz
Dikişim yok yapıştırma yapildi sezeryan yerime ve kesilen yerde bugun hafiften acilmam var ve az bi şekilde kanamam oldu daha once basina gelen varmi doktora gitmelimiyim daha cok acılma olurmu acaba yardimci olabilecek varmi