busracicek Oykuaygun bnde kullanıyorum suyla yapıyorum bi sıkıntı yaşamadım, 4aylıkken yavaştan yediriyordum
saripasaninannesi Oykuaygun hanimlar o toz hipp kasik mamalarin kullanim tarihi acildiktan sonra ne zamana kadar ???
Rezzan Oykuaygun 5.aydan itibaren bende kullandım günde 1defa akşamları genelde suyla yaptım bir sıkıntımız olmadı
Oykuaygun busracicek bir sıkıntı yaşadınız mı? Doktoruma danışmadım henüz bugün aldım ek gıda geçmemize daha 20 gün var. Oğlum 150cc veriyorum hemen acıkıyor fazla verince kusuyor bende doyurucu bir şey vermek istedim
busracicek Oykuaygun banada doktorum söledi mamayla besleniyorsa yavaş yavaş tadımlara başla dedi bi sıkıntı görmedim şuan için
Oykuaygun busracicek gece mamasıyla diğerlerinin arasında fark var mı? Gece maması verdim şekersiz diye yemedi
busracicek Ozlemm-19 malesef 2 ay zar zor geldi sütüm sonra hep mamayla devam ettik yavaş yavaşta ek gıdaya başladım mamayla beslendiği için