D47 Arkadaşlar bebeğim 5 aylık ancak doymuyor sanki. Uykusundan çabuk uyanıyor bugün pirinçli yoğurt çorbası yer mi diye denedim uyudu uzun süre. Dün gecede bebe biskivisi yoğurt şeftalili karışımı yedirdim 5 kadar uyanmadı. Sizce ben ne yapmalıyım 😔
Linamommg D47 doktora sorsan daha iyı bu durumu ek gıdaya mı baslattı doktorunuz cocuk doycak dıye o tarz seylerı suan vermeyın mıdesı kucucuk onların mama takvıyesı yapabılırsın
saripasaninannesi D47 ver canim 5 aylik olmus zaten. Bi bebegin en iyi doktoru annesidir. Sen ne dusunuyosun ne hissediyosan yap kontrollu olmak sartiyla. Herseyi doktora sormaya karsiyim ben. Bebegini 7/24 goren sensin doktora soylerden fikir verir sana.
saripasaninannesi D47 bizde 5 aylikken basladik doktor baslatti. 4 aylikken bile meyve pilurelerine baslayabilirsin demisti. Beklemene gerek yok dedi. Dikkat ettiysen hipp yada hero baby kasik mamalarin uzerinde hep 4. Aydan itibaren yazar. 4. Aydan sonra bebekler ek gidaya hazir oluyo.
Ayca_ogun1 D47 bence çok erken vermişsiniz o tarz şeyler 6 aydan sonra verilmeli doyup doymadığını bezinden çiş sayısından anlarsınız çok kalkıyor diye doymuyor demek değildir belki başka sıkıntıları vardır bazen atak haftaları oluyor bebeklerin hep emmek istiyor anne sütü olan bebeklerde bu tarz şeyler oluyor ama yinede sizin bebeğiniz siz bilirsiniz
hilal_bilge Ek gıda için erken değil mi? Doktorunuz ne diyor? Çorba veya bisküvili yoğurt anne sütüne göre daha yavaş sindiriliyordur tıpkı mama gibi, o yüzden daha uzun uyumuştur. Anne sütüyle doymuyor diye düşünmeyin