Bende koronayım bi kaç gün oluyor, test yapmadılar çünkü eşim pozitif bende otomatik karantinadayım diye ama bende pozitif olduğuma eminim. Boğaz ağrısı ile başladı burun akıntısı baş ağrısı en son koku ve tat gitti. Biz ilk dozu vurulduk ondan sonra olduk çok şükür ayakta atlatıyoruz. Bebeğim 9 aylık emziriyorum ama maske takarak emziriyorum. Sadece parol alarak atlatmamız lazım maalesef…