Kızlar doğum sonu kıyafet almak istemiyorum Doğu. Öncesi 55 kiloydum doğuma 71ile gittim 18 gün önce sezeryan oldum . Şimdi 62.5 kiloyum ama pantolonlarım hala dapdar . Gebeliğimi de çok kıyafet alarak geçirmemiştim zaten eski elbise ve taytlarım oluyordu 🤷🏼♀️ Ne alsam ne yapsam bilemedim