Kızlar merhaba bebekleriniz duruyormu evde bir iş yParken mesela napıyorsunuz benim hiç birşejikde kafam rahat olmuyor yemek yaparken çok zorlanıyorum mama sandalyesinde belirli bi süre duruyor salona koyup mutfağa gelsem yerde kendi başına pynar yine ya koltukların altında ya ağlar🤦♀️ Yürüteçde de hep bi yerlere gitmeye çalışıyor uyuma süresi zaten gün içinde 1 , 1,5 saat bazen daha az yani bir tek ben mi böyleyim acaba 😢 canımın istediği keki bile yapmaya fırsat bulamıyorum gece uyuyor bu sefer ben Pert oluyorum yorgunluktan hemen uyuyorum evin işi de hiç bitmiyor vala çıldırcam artık ne çamaşır ne bulaşık ne temizlik Allah bizlere kolaylık versin