zeynepeliz Bebeğimde balgamlı öksürük var hırıltı ile birlikte. Prospan yokmuş ellerinde eczacının. Bunu kullanabilirsiniz demişler ama dışında bal resmî var şurubun. Aklım karıştı. Sizlere danışmak istedim🤷♀️
Canangul zeynepeliz merhaba öncelikle geçmiş olsun bana hemşire 1 yaşından öncekilere bal verilmez demişti pekmezini başka birsey verme demişti.. bisolnatur 2 yasinda kızıma verdi eczacı benim istediğim öksürük şurubu yokmuş eşime onu önermiş ama bir faydasını görmedim…