Medmama Kızlar oğlum 1 ay 24 günlük. Kilosu 5.800 civarı kalıplı yani biraz. 3 numara bez küçük geliyor kenarı iz yapıyor. 4 numarada büyük geldi. Prima ve minies kullandık şuana kadar. Kalıp olarak geniş bir bez markası tavsiye edebilir misiniz
Zeynep_04 Medmama canım kızım 1ay 3gunluk kilomuz 5kilo kecen ay doğdu ay sonuna kadar yeni dogan kullaniyordum can bebenin şimdi artık küçük geldiyinden 2numara can bebe kullaniyorum o benim icin iyi sıkmıyor geniş tavsiyemdir ama yinede acele etme araştır
Yagizmomms Sleppy kalıp olarak büyük sanki cnm. Benim oğlumda iri biraz sleppynin külot bezini kullanıyorum çok rahat. 3 numaradan başlıyor hem külot bez çok rahat edersin.
Mlkee Medmama Goon.un kaliplari cok genis şöyle diyebilirim Goon 3 numarasiyla Prima 4 numara ayni,ikisini de kullandim biliyorum.
Mom06 Medmama en geniş kalıp primada biz 6 kgyken 4 numaraya geçtik molfix prima karışık kullanıyoruz memnunum gayet bağlamanla alakalı birazda çok sıkması hepsi iz yapıyo mecbur çünkü lastiği gevsek olursa taşırır
ssunal34 Benim bebeğimde daha 34 gunluk prima 2 numara dar geliyor iz yapmış hep . 3 e geçsem cok buyuk dizlerine iniyor bez ne yapcaz bilemiyorum 🙎♀️🙎♀️
Minnakelifim03 Medmama 3 numara kullanin bence bezi sıkmadan baglayin izler olmuycaktir. Bebegim 7.5 kilo ve ben 3 numara kullaniyorum. Sizinki 5 kiloymus bezi sıkı yapmazsanız gece diye dusunuykrum
Medmama Minnakelifim03 5800 kilosu ama bacakları çok tombul. O yüzden derin iz yapıyor gevşek bağlasamda
Mom06 Birannebirogul yok minies denedik canbebe denedik minies taşırdı canbebe sivilceler yaptı mesela ne kadar kullancaksa yarıaını prima alıyorum yarısını molfix sıkıntı olmuyo ikiside çok iyi bezler
gizanne @Medmama Ya ben de aynı durumdayım hatta benimkinin kilosu daha 4800. Sleppy 2 numara kullanıyorum ama hep iz yapıyor bacaklarında çünkü bacakları tombul ve kısa. Ama büyüğünü kullansam da çok büyük gelecek gibi. Ne yapacam bilmiyorum.