Arkadaşlar herkese hayırlı pazarlar🤗
Ben 3 ay önce işe başladım çok şükür. Kızım 21 aylik. Normal şartlarda bebeğime annem bakıyordu. Ancak artık bakamayacak. Bazi problemler çıktı. Mecburen home office çalışırken ben kendim bakmak zorundayım. Günde 10 saat çalışıyorum. Yoğun bir tempom var. Günün bir kısmını telefonla konuşarak geçirmek durumundayım. Geri kalan kısmı evrak işleri daha rahatim. Gelelim soruma çalışan anneler ya da iş güç yaparken bebeğini oyalayan anneler , çocuklarınızı nasil oyaliyorsunuz ? Tv açsam inanin sesi çıkmaz ama ben çocuğuma kiyamam onca saat. Bana güzel , ayina uygun onu oyalayabilecek aktivitesi ya da oyuncak önerisi olan var mi? Bir kaç oyuncak gerek ki sıkıldığında başkasina geçebilelim. Çok acil yardımlarınızı rica ediyorum 😇