aselannesi33 Kızlar bebeğim de gaz sancısı var diye doğru düzgün hiçbir şey yiyemiyorum bu yüzden büyüğümü yaparken zorlanıyorum kanattm hatta zorlanmadan ne yapmalıyım bunun için 🤦🏻♀️
anayimbenn aselannesi33 magnezi kalsine bana bundan önermişti doktorum 2 günde bir 1 bardak hemen suya atıp dik kafaya kireç gibi ama aşırı yumuşatıyor yoksa bagsur olursun Allah korusun
aselannesi33 anayimbenn Hamileyken kullandığm vardı o olur mu ki monovit d³ diye bi damla emziriyorm ama sorun olurmu peki