Eşime destek amaçlı evde bi kaç şey yapmak istiyorum, 4 aylık oğlum var ama kayınvalidemle birlik oturuyorum sağolsun üstüme çok yük yüklemez, daha önce makrome yapmıştım ama kazanç çok yok, taş işi çok uğraştırıcı ama kazancı iyi. Oğlum normal şartlardw 8 8.30 da gece uykusuna yatar ama atak döneminde şu an 11 12′yi buluyor, gündüz ev işlerimi halledip gece taşlama yaparım diye düşünüyordum ama zahmeti çokmuş ilscın kurumaması falan lazımmış. Böyle bir iş yapan oldu mu? Sizce makrome mi yoksa taş mı?