anne-11 6 aylık bebeğim gündüzleri uyumuyor tam daldı bırakıyorum dediğim an uyanıyor ve saha yatmak ıstemıyor sadece dısarıda arabada gezerken uyuyor cok yoruluyorum gunduzlerı aksama kadar pertim çıkıyor napıcam ben boyle geçer mi bu günler
Sila91 anne-11 pusetine koyup uyutmayi denesene. Benim cocuklar bayılıyordu pusette uyumaya. Belki uyur
Sema05 anne-11 şu hem mama sandalyesi hem salıncak olm var ya ben büyük kızımı onda büyüttüm çok çok iyiydi şu an 3 buçuk yaşında. Şimdi bide 4 buçuk aylık kızım var oda sevmedi mesela yakınlarınzda böyle birşey varsa bı gün dene uyursa alırsın istersen
Serrax anne-11 şu an tam da bu sorun yüzünden sinirden kendimi paralamışken açtım yazınızı. Artık takatm kalmadı. 5 ay 12 günlük bugün sürekli mız mız. Uykusu var sallıyorum dalacak gibi ama ağlıyor uyuyamıyor. Sesimi yükselttim bir kaç kez sinirlerm bozuldu gerçekten ☹️ Sallamaktan kollarım koptu.
anne-11 Sila91 hepsını denedim salıncak alıcam son care onda sallayım yatırınca hemen nasıl aglıyor ya anlatamam
anne-11 Sema05 mama sandalyesini aldık normal tarzda ona benzer seylerı denettırdım ama poposuyla kendini yukarı kaldırıyor beyefendi kalkmak istiyor 5 dk sonra
anne-11 Serrax sizi çokiyi anlıyorum inanki sinirden ağladım bütün kemiklerim ağrıyor bilmiyorum 40 dakıka sallıyorum ya bacak mı dayanır buna yok hani gündüz tilki nereye gitsem ay cok kötü uyku problemi cok büyük zaten moralimi bozdular ister istemez sesimiz yükseliyor sonra üzülüyoruz tabi