Elifyademom Doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz. Şuan 2 ay 7 günlük oldu hala devam. Hem sağıyorum, hem mama tutarsada meme veriyorum. Artık takıntı yapmıyorum. Zorlamıyorum nasıl isterse öyle olsun. Yoksa bende yıpranıyorum. Eninde sonunda bir şekilde büyüyolar. İlk kızımda da aynısı olmuştu şuan 4 yaşında.