mustafayamaninannesi amanın atma canım yazık valla, gecıyor cunku. Ama bebegınız kaka yaptıgında hemen yıkayacaksınız, cok durdugu zaman kalıcı leke olabılıyor. Bırde ben bıobellında nın 3x beyazlatıcısı var onuda kullanıyorum, sıcak suda beklet ılactan bır kapak dok, elınde surtmene bıle gerek kalmaz 🤗