Acemi_annee benim kızım 13 aylık. Aşırı iştahsız bir çocuk. Mama ile besleniyor 1 ay önce kontrole gittim kakasında mantar çıktı çocuk sürekli ishaldi , ben diş diyordum fakat mantarmış. Dişimiz yok maalesef. Doktor bana vitabiol diye bir ilaç verdi. Size tavsiyem doktora gidin doktor bebeğinize göre bir vitamin ilacı verir mutlaka