Oykuaygun Birazcık saçma Bi soru ama 🙈 nasıl çöp kovası kullanıyorsunuz, odasında mı duruyor? Poşete koyuyorum ben odasında duruyor ama çok dağınık görünüyor artık ne yapabilirim
Yagmurtekin Oykuaygun banyonun kenarına ona ayrı bi çöp kovası yaptım orada duruyor, ilk başta bende odaya koyuyordum ama uzun süredir banyoda
Si_se_ta_be Oykuaygun Banyoda çöp kovasina koyuyorum 2 tane çocuk olunca akşama doluyor hemen atıyorum çöpler alınınca kokuda olmuyor daha iyi.
anayim-ben-ana Oykuaygun başta odasında duruyordu sonra sıcaklık filan artınca koku olmaya başladı balkona ona ait poşet yapıp biriktirip atıyoruz
Oykuaygun Yagmurtekin banyo küçücük, odasında duruyor oğlum salonda yatıyor o yönden sıkıntı yok ama çok dağınık duruyor Si_se_ta_be
290521uygar Yagmurtekin Aynı şekilde ben de bezler için ayrı bir çöp kovası yaptım banyoya. Başından beri banyoda duruyor.
Mom9870 Oykuaygun Oda içinde çöp olmaz zaten. Dışarı koymak yada banyo tuvalet gibi yerde durması daha iyi. Ben bezleri balkona koyardım akşam da atardım.
Oykuaygun Mom9870 oğlumu odasında yatırıyorum zaten bezler açık Bi şekilde duruyor hiç sağlıklı olmaz. Ön balkonda da oturuyoruz ve küçük o yüzden bilemedim ne yapsam
Deletedmom_36 Oykuaygun cisli bezlerini banyoda cop kutusuna atiyorum 💩yaptiysa direk atiyorum zaten bizim katta yangin merdiveninde cop kutusu var iatedigin saatte atiyorsun cisli bezde gunde 2 en fazla 3 kez cikiyor☺️Evde biriktitmiyotuz yani
Nursemomm_ Oykuaygun korbell çöp kovası kullanıyorum. Odasında duruyo. Doldukça değiştiriyorum. Koku pek olmuyor.
nurelem Oykuaygun bos WC alanında kapalı kovanın içinde, özellikle kokulu çöp posetleri kullanıyorum kokmasın diye
Alpinannesi19 Oykuaygun odasinda olmasi bence saglikli degil çöp kovalari mikrop yaydigi icin temiz hava kalmayacak ben banyoya atiyorum dokuyorum surekli
Oykuaygun Alpinannesi19 banyomuz çok küçük. Oğlum da odada değil salonda yatıyor o yönden sıkıntı yok 😊
Oykuaygun Utkucan yok yok aynı oda da değil oğlum salonda yatıyor o odaya sokmuyorum 😊 banyom küçük ön balkon küçük ve oturuyoruz o yüzden aklım karıştı artık
prensannesi55_ Oykuaygun Mutfakta balkonun kenarında kucuk bir kovaya atıyorum sonra buyuk cope dokuyorum 😊