Bebeğim 20 gün küvezde yattı akciğerleri tam gelişmemişti 36 haftalık doğdu küvezden çıkalı 1 ay oldu grip oldu 1 gün hastanede yattık hala düzelmedi . Doktorumuz da hem de Akdeniz anemisinden şüphelendi 1 hafta sonra tekrar gelin dedi tekrar tahlil yapacak . Sorum şu ki 2 aylık bebeğe grip için ne yapabilirim ve kansızlık sorununu nasıl çözebilirim 😢