Bebeğimi dünyaya getireli 5 gün oldu . Altını açtığım da kan görünce şok oldum ebesiyle görüştüm normal bı kaç gün devam eder dedi ama içime dert oldu hala gelmeye devam ediyor . Daha öncesinde de beyaz akıntı gibi geldi. Aynı durumu yaşayan ya da bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz. Sürekli aklımda bebeğime bişey mi oluyor diye