Merhaba anneler daha öncede yazmıştım 3900 doğan bebeğim doğduğundan beri çok az kilo aldı şuan 1 yaşını geçti 8 kg ve yaklaşık iki aydır hiç almıyor hiç birşey yemiyor emmek istiyor sadece doktor tüm ritimlerini yaptı fakat birşey çıkmadı bu durumu yaşayan oldu mu?