İlla ki sevdikleri ve hiç değilse sorunsuz yedikleri bir şey vardır, paylaşalım belki fikir olur bir bebek daha ağzını iştahla açar 🧡
Benim oğlum yeşil mercimek yemeğini seviyor. Bunu buraya yazdıktan sonra ağzına sürmeme ihtimali de var 😄 şu an pişiyor.
Önce bir bardak yeşil mercimeği yıkıyorum sonra iki bardak suda suyunu çekene kadar haşlanıyor. Tencerede yağ ile soğan domates kavurup minik küpler halinde doğradigim patatesi ve mercimeği ekliyorum. Sonra biraz sıcak su ekliyorum kısık ateşte pişiyor. 🍵
Tuz çok az ekliyorum. Kimyon da ekliyorum. Kapya biber de eklenebilir…