Cnnt000 Canım anneler ağustosun 17 sinde adet oldum ve covidim. Ama normalde 27 sinde olurum. Bi hafta sürdü bitti. Bugün tekrar adet oldum başına gelen var mı? 😔
Aselllll Cnnt000 15 gun dolmadıysa özür oluyorsunuz bı kadın dogum doktoruna gıdın cıkolata kıstı fılan olabılır
Deleted12 Cnnt000 ay bende bi ara öyleydim doktora gitmeye korktum. Şimdi de bayadır gelmiyor. Valla en kısa zamanda doktora gideyim bende.
BKumsal Cnnt000 Ben genelde ara kanama yaşıyorum böyle ama benim bekarliktan beri var. Hava değişimi, stres hormonları etkileyebiliyor. Devam ederse iyilestiginizde bir doktora muayene olun. Endişelenmeyin.
Sila91 Cnnt000 ben 1 sene çektim 2 haftada bir adet olmayı. Polikistik demişti doktorum. Eğer doğum kontrol halimi düzenli kullanmazsam ilerde hamile kalmamın zor olacağından bahsetmişti. Siz doktora gitmeyi ihmal etmeyin sakın.
Cnnt000 BKumsal Yok benim gecikmelerim oluyordu ama birden bire böyle bir durumu yaşamak korkuttu beni
Cnnt000 Sila91 Valla gitmeyi düşünüyorum bu durumda çok şükür çocuğumda var ama ilk defa böyle başıma geldi 😔
TalentedMom Cnnt000 ilaç kullanıyorsanız onlar da etkilemiş olabilir hastalık stres bunlar çok etkiliyor
TalentedMom Cnnt000 hava değişikliği bile neden olabiliyor aklınıza takılıyorsa kadın doğuma başvurun
Trkanmete Cnnt000 ben biontech aşısından sonra ayda 2 kez adet olmuştum. 3.de de tam 1 ay sürdü doktorum aşıdan kaynaklı olduğunu söylemişti. Sizin de öyle olabilir.
Cnnt000 Trkanmete Aşı olmadım ama kovid oldum bende onun etkisi olduğunu düşünmüyor değilim açıkçası. Aşı etkiliyorsa virüsü neleri etkilemez