Zelihaa78 Arkadaşlar 1 ay içinde esim baya Kızılay’a kan bağışladı acaba o kdar zararlı deilmi çok verdiig icin
Duyulurum Zelihaa78 öyle kafasına göre veriliyor mu ki? Kızılay 3 ayda bir alıyor diye hatırlıyorum erkeklerden
Melin16 Zelihaa78 nasıl istedigin de gidip veremiyor ki sistemde cıkıyor 3ayda bir anca verebilir ki zaten en fazla 2ünite alabiliyorlar ilk seferde.
tinyfish Zelihaa78 Erkekler icin kan vermek tersine iyi birsey. Onlarin kan degerleri yuksek oldugu icin kanlari tazeleniyo
Wanderlust Zelihaa78 istedigi her an veremez belirli bir sure gecmesi lazim sisteme kayitli oluyor her kan verisi ikincisi icin de bekleme suresi var