merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık erkek. aşırı hareketli uyku haricinde asla asla durmuyor,kucakta evin içinde gezdiriyorum son zamanlarda onda da ağlıyor dışarı çıkmak istiyor. çok yıprandım ne yapsam oturduğumda veya uzattığımda ağlıyor oyalayamıyorum. bana tavsiyeleriniz var mı oyuncak da olabilir😞