0znur Kızlar 3. Katta oturuyorum ve çok nadirdir kargocularin kargoyu kapıma getirdiği. Israrla giriş kata bırakıyorlar. Evde bebek var diyorum. Yukarı çıkamıyoruz maalesef diyorlar. Gerçekten yukarı çıkma yetkileri yok mu? Bu sefer sipariş notuna büyük harflerle yazdım giriş kata değil 3. Kata diye. Evde bebeğim varken inip alamam
Melisasbasi 0znur şikayet açabilirsiniz asla öyle bir haklari yok! Ve şikayet açarsanız bir daha asla yapmazlar inanin bana 😂
lanadelmiyav 0znur normal şartlarda direkt kapıya kadar getirmeli. Fakat bu virüs ortaya çıktığından beri, kapıya bırakmıyorlar. Beni de arıyorlar kargonuz var aşağı inin diye, ben asansöre bırakıp benim kata yollayın diyorum.
Gulumse1 0znur bana da oyle diyorlar çoğu zaman 2 bebeğim var diyorum ya asansöre biraktiriyorum. Yada getiriyorlar 2 çocuk var diyince
Melisasbasi 0znur size bir mesaj gelir kargo size geldikten sonra altta bir link oluyor tiklayin acilan sitede kargonun numarası oluyor orayi arayarak sikayet edin
ikizannesi24 0znur bizimde kapıya getiriyorlar şuanda ama virüsten dolayı böyle bir şey varsa bilemiyorum. Bir keresinde annemin kargosunu dışarda kapıya bırakmışlardı haber bile vermemişlerdi aradım ptt yi şikayet ettim siz böyle mi iş yapıyorsunuz diye bir kaç gün sonra ptt şube müdürü aradı lütfen şikayetinizi geri çekin özür dileriz diye ondan sonrada hep kapıya getirdiler
Deletedmom27337 0znur bende 3. Katta oturdugumda hep kapıma çıkarırlardı ki şuanki binamda komşularım sipariş verir direk kapılarına çıkarırlar. Eğer evde yoklarsa binanın içine bırakırlar o da bilgi dahilinde
fgnrcp2704 0znur çok saçma eğer çok ağır yükle bişey siapris etmediyseniz paketleri kapının önüne kadar getmeleri lazım o nerenin kargosuymus ben o kadar sipariş veriyorum hepsi kapıma kadar geliyor kargo şirketiyle görüşün bence
Seybet 0znur Ben 5. Kattayim çıkıyorlar yukarı veriyorlar bazen telefonla arayıp asansöre bıraksam alır mısınız falan diyorlar o şekilde anlaşıyoruz. Onlar işlerine gelmediğinden öyle diyorlar size arayıp şikayet edin bence
GncColak 0znur Pandemiden dolayı bazı kargo firmaları böyle bir karar almış. Giriş kata bırakıyorlar. Ama tamamen kişiye bağlı getiren de var.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 0znur Bizimde öyle. Pandemi basından beri getirmiyorlar eve. Asansöre bırakıyorlar yalvar yakar. Elektirik olmayınca illa aşağı inip teslim almamı söylüyorlar sinir oluyorum.