peri_lendinn Deletedmom4444 onu nasıl kökten halledicez😂 öyle bi teknoloji yok demi daha kendi isteğiyle aldıran😝
Deletedmom4444 peri_lendinn Ahhaha ben 4.bebemde dedim baglatinca hamile kalma sansim var mi die doktorda oyle dedi.Bende rahmi alim o zaman dedim bana güldü kadın.😬😬
Ee011 fgnrcp2704 kişiden kişiye değişiyor bende kazayla hamile kalmadım ama o şekilde kaldım şimdi ağzım yandı şuan şüphe olmadığı halde kafayı yiyorum. Psikolojim pert
fgnrcp2704 Ee011 şüphe yoksa korkmayın korktukca başa geliyo gönlünüzü ferah tutun ha eğer herşeye rağmen hamile kalınırsa da yapacak bişey yok Allah öyle istemiş demekki ☺️
Deletedmom4444 peri_lendinn 😂😂Alalim dese aldirirdim heralde korkuyorum valla .rabbim isteyenlere nssipe tsin
Ee011 fgnrcp2704 şüphe yok ama ben bağlatsam da heralde her ilişkiden sonra böyle olurum 2. Bende travma yaptı düzelecek gibi değilim düşünmesem yapamıyorum hayatım zehir oluyor resmen
fgnrcp2704 Deletedmom4444 %1 ihtimalden daha düşük yalnız diğer korunma yöntemlerine göre , baglatan biri tekrar hamile kalabilir oda tüp bebekle oran çok çok düşük ☺️
Deletedmom4444 fgnrcp2704 Bende 4.de baglattim da bende korkuyorum 😂Bosver ablanizinda psikolojisi bozulmasin ben hamile kalanlari duydukca adami bosasam mi diye dusunmeden edemiyorim.
peri_lendinn Deletedmom4444 âmin cnm . Peki bisey sorucam . Normal doğum yaparken tüp baglarlarmi acaba
Urazasln1 29052021 Hayir normal hemde ne normal epiduralsiz ve rahmim patladi cok kotu bi dogum yasadim