Şuan hepimiz bebeklerimiz için bir çok şey yapıyoruz yapılmasıda gerekiyor tabi. Düşünüyorum d vitamini veriliyor demir veriliyor egzersiz yapılıyo ek gıdaya geçişte bir sürü detay var zeka kartları oyuncak vs. Bir sürü şey yapıyoruz ben anneme sorduğumda ne d vitamini kullanmış me egzersiz yaptırmış üç dört aylıkken ek gıdaya başlamış mamayı ölçüye göre vermemiş ben sanki bir şeyi atlasam sıkıntı çıkacak gibi geliyor ki zaten neye bir şey olmaz desem sıkıntı çıkıyor. Bu durum bazen garibine gidiyor 😂