Kızlar merhaba. Bebeğime 20 günlükken süt alerjisi teşhisi kondu. Şuan 8 ay 4 günlük. 12 gündür diyet açmaya başladım. İlk olarak 4 gğn fırın sütlaç sonraki 3 gğn peynirli poğaça sonraki 3 gğn sadece peynir yedim. Şuan yoğurda geçeceğim. Kızımda herhangi bir belirti olmadı Yalnızca diyet yaptığım sürede dahil mukuslu kaka hiç geçmedi. Tek başına mukus bir şey ifade ediyor mu bilmiyorum. Ama alerjisine dair başka bir belirti yok. Diyet açan anneler sizce alerjimiz geçmiş midir?