Birannebirbebek7 Hadi arkadaşları bu minicik bebeğin yaşamak için bize ihtiyacı var onun elinden tutalım
Birannebirbebek7 Kapmanyası %65 oldu tamamlanması için bizlere ihtiyacı var az çok demeden yardım edelim yakınlarımıza anlatalım
Birannebirbebek7 Destek olun yorum yapın lütfen post yukarda kalsın gören anneler yardım edecek durumu olanlara vesile olalım
Birannebirbebek7 Woody inşallah en kısa zamanda o günleri de görelim çok saolun yine desteğe geldiniz 🙏🏻🙏🏻
Birannebirbebek7 Birannebirbebek7 yardımda bulunmak isteyen anneler bu ibandan yardım edebilirsiniz SMS gönderebilirsiniz 20 TL çok degil bir bebeğin hayatı söz konusu
Veyselaras Birannebirbebek7 Önceki posttundan buldum canım tşk ederm inşallah tez zamanda iyileşir minicik yawrumuz