Elzmvld Arkadaşımın bebeği 26+3 doğdu şuan kuvezde Beyin tomografisi falan çekildi temiz çıktı ama felç demişler böyle bi durumda tedavi görüp iyileşen oldu mu yada hiç denk geldiniz mi böyle bi duruma lütfen yazın Bilgi edinmek istiyorum ☹️