yusram Selamın aleyküm anneler 40 günlük bebeğim var göğüs uçlarım yara oldu ve hala geçmedi emziremiyorum makineyle sağarak veriyorum sütümü 3 kere hastaneye gittim antibiyotik verdi lanolin hametan tahin yağı zeytin yağı her şeyi kullandim gecmiyo
Thesra yusram Öncelikle göğüs kalkanı edinmeni öneririm. Daha sonra elindeki antibiyotikli kremleri her emzirmeden sonra sür ve emzirirken güzelce yıkayıp emzir kalkanların hep takılı olsun ki hava alsın ve iyileşmesi çabuk olsun💐 Ya da aktardan balmumu al erit ve dayanabileceğin sıcaklıkda sür bu da kesin çözümlerden biri geçmiş olsun💐
Giizeem yusram pamuğa karbonatlı su yap pamukla temizle canım gögüslerini daha sonra kurula canım benim öyle geçti
Lale19 yusram bende aynıydım seninle emzirirken ağlayarak emzirdim denemediğim şey kalmadı ama ceviz yağı denedim ve çok memnun kaldım 4 5 günde geçirdi tavsiye ederim ceviz yağını emzirirken yikamanada gerek yok
balmom yusram bnmkide 20 günlük Bagra Bagra emziriyorum eczaneden karşı yağlı bir krem aldk onu kullnıorm ama hala geçmedi rabbim yardmcmz olsun
Gulcankural Benim de 72 günlük bebeğim var benimde oluyor ayva çekirdeklerini suya ıslat akşamdan jel kıvamına geliyor onu sürün çok iyi geliyo lanolini de sürmeye devam edin ikisini bir kullanın işe yarıyacaktır geçmiş olsun
Thesra yusram Philips avent gögüs kalkanı al istersen bak ben satıyorum 40 tl ye şuan fiyatı 100 lira gibi bir şey olması lazım 1 hafta kullandım altı üstü tertemiz düşünürsen haber verirsin🙋🏽♀️
Muzilikaaa yusram fitokrem ve germastan pomad bu 2 kremi aynı miktarda karıstırıp sürdüm üstünü göğüs pedi ile kapattım. Her emzirme sonrası yaptım bunu. Emzirmeden önce de açtım yıkadım. Çabuk gecti
Birsu3435 balmom canım kantaron yağı kullan şifa olur inşallah sırf hakiki zeytin yağı olduğu için çok işe yariyor
Birsu3435 yusram kantaron yağı varsa onu kullan canım birebir geliyor benim yar olmadı ablamın olmuştu onu sürdü geçti rabbim şifa versin
Derininannisi Birsu3435 nasıl kullanılıyor acaba benim de göğüslerim yara oluyor 7 günlük bebeğim daha kötü olmasın dan korkuyorum
Birsu3435 Derininannisi kantaron yağı zeytin yağından yapılıyor artık heryerde var onu göğüs ucuna şurup üzerini kapatın o gogusu bir kaç saat vermeyin o şekilde düzeliyor o yağı bulamazsanız ayva çekirdeğinden jel yapın oda çok iyi geliyormuş benim hiç yara olmadı göğüs ucu kullandım simdide göğüs ucu kullanmıyorum ama yara filan olmadi bende
thelake yusram garmastan pomad krem ve sarı kantaron yağını karıştırıp sürdüm valla 2 gün de iyileşti bi dahada yara falan olmadı