Merhaba öncelikle.
kızım 7 aylık. Ek gıdaya başladık 6 aylıkken ancak anne sütü hariç hiçbirşeyi istemiyor fakat benimde tek göğüsümden süt gelmiyor.
1 göğüste onu artık idare etmez. Günde 1-2 kere formül mama veriyorum.
Ama ek gıdayı asla yemiyor.
mama sandalyesinde hiç oturmuyor. Yemeği ağzına verince yutmuyor akıtıyor. Yatarak yedirmeye çalışıyorum onu da asla yutmuyor. Ne yapacağım yemek vermesem bütün gün ağlamaz acıktım diye.
benm gibi olan başka anne var mı? Çok üzülüyorum ne zaman geçer düzelir mi bu kötü durum...
çok çaresizim...