antropologanne Cuma günü adetim 9 gün gecikmişti kan verdim. Betahcg 13.91 cikmisti. Iki gün sonra yani bugun tekrar kan verdim. 0.22 cikti. Netten biraz baktim kimyasal gebelik diyor. Hala da adet olamadim. Napacagimi bilemedim.
Kubra5657 antropologanne bende öyle oldum 56 çıktı kanamam başladı 1 hafta sürdü 0.10 oldu adat olamadım diye doktora gittim hiç adat olmadan 28. Gün hamile oldugumu öğrendim Allah gönlünüze göre versin inşallah hiç bi şey yapma canım zamanla düzelicek inşallah
Kubra5657 antropologanne bu durumda doktpr adet olmak için bişey yapma gebelik sonlandıgı için kendi kendine kanaman olacak atacaksın ardından hemen gebe kalabilirsin dedi canım benim adetim 1 hafta geçtikten sonra kanamam başladı
Barlasb10 antropologanne çoğunlukla kendiliğinden sıfırlanıyor ama bazen süt hormonu düşmüyor normal adetten biraz daha fazla olmuştum ben bir de çok ağrılı geçerdi ağrı da fazlaydı
151120 Bi kaç gün sonra adet görürsün tahminen ben o kimyasal gebeliğin ağrılı olanını yaşadım dikkatli olmanı tavsiye ederim
antropologanne 151120 Cok gecmis olsun size de . benim de icime kurt dustu pztesi burda bir doktora gorunecegim sanirim.
Kubra5657 Kubra5657 hiç bi şey yapma derken yani adet söktürürücü alma demek istedim belkide tekrar hamilesindir ben hiö adaet olmadan gebe kalmısım doktorumuz bile inanamadı
antropologanne Kubra5657 Cok tesekkür ederim. Ben hala adet olamadim daha dogrusu hic kanamam olmadi o yüzden tedirginim aslinda.
Kubra5657 antropologanne Canım istersen doktorunla bir görüş bilgi al yada ebeyle konus saglık ocagında ama kimyasal gebelikte adet gecikip 1 hafta 10 gün sonra kanama başlıyor canım ben öğrendiğimde adetim gecimmişti baya ama sonra değerim düştü ve sıfırlandı kanamam başladı bazen önce bazen 10 gün sonfa başlıyormus ama yinede danışrsan için rahat eder geçmiş olsun kardeşim
antropologanne Kubra5657 Yarın kan verip sıfırlanmamışsa iĝne olacaĝım. Çok tesekkür ederim, saĝolun 💜💐